გაკვეთილის
მთავარი თემა
|
არსებითი სახელის
სქესი
|
სწავლების საფეხური
|
V კლასი
|
მოსწავლეთა
პროფილი
|
კლასში არის
25
|
გაკვეთილის
მნიშვნელობა/აქტუალურობა
|
მოსწავლეები
შეძლებენ არსებითი სახელის შქესის
განსაზღვრას,განსაზღვრული ნიშნით არსებითი სახელების დაჯგუფებას,გაიმდიდრებენ ლექსიკას;ახალი
ლექსიკური ელემენტების ადეკვატურ გამოყენებას.
|
გაკვეთილის
მიზნები და შედეგები
|
ს.1.-21.მოსწავლეს
შეუძლია გამოიყენოს წერის სტრატეგიები.
ს.1.16.მოსწავლეს
შეუძლია გაკვეთილების ცხრილის,ანკეტის შევსება.
ს.1.25.მოსწავლე
ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.
ს.1.23.მოსწავლეს
შეუძლია არტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
ს1.2.მოსწავლეს
შეუძლია მარტივი მითითებისა და სავარჯიშოს ინსტრუქციების მოსმენა და გაგება.
ს.1.14.მოსწავლეს
შეუძლია შინაარსის გასაადვილებლად მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიებს.
ს.1.34.მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს
სტრატეგიებს გრამატიკის ათვისების გასაადვილებლად. |
წინასწარი ცოდნა
|
ბავშვებს აქვთ ზოგადი წარმოდგენა სქესზე,იციან არსებითი
სახელის რიცხვი,შეუძლიათ სულიერი და უსულო არსებითი სახლების ამოცნობა. მოსწავლე
ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.
|
შეფასების საგანი
და პროცედურები
|
ზეპირი განმავითარებელი;განმსაზღვრელი;
თვითშფასება/გასასვლელი ბარათბი/;გაკვეთილის რეფლექსია. |
სასავლო მასალა
და ტექნიკური რესურსები
|
პროექტორი,კომპიუტერი,სხვადასხვა სქემები,პლაკატები,აქტივობის
ბარათები,წიგნი,რვეული.
|
გაკვეთილის
მსვლელობა
|
I ფაზა:
·
საორგანიზაციო
საკითხების მოგვარება(1წთ)
·
გაკვეთილის
თემისა და მიზნის გაცნობა/კროსვორდისა და გამოცანის დახმარებბით/(5წთ)
·
წინარე
ცოდნის გააქტიურება:გონებრივი იერიში;ასოციაციური რუკის შევსება(3წთ)
IIფაზა:
·
ახლ
თემაზე მუშაობა:მინი პრეზენტაცია-ზღაპარი,,როგორ წარმოიშვა არსებითი სახელების სქესი,,(3წთ)
·
ზღაპრის
განხილვა კითხვა-პასუხის რეჟიმში;სკაფოლდინგის გამოყენებით ცოდნის კონსტრუირება(2წთ)
·
წუთშესვენება(1წთ)
IIIფაზა.ჯგუფური
მუშაობა:
·
ჯგუფებს
ევალებათ მონიტორზე ნაჩვენები სიტყვებიდან მათთვილ განკუთვნილი სქესის არსებითი სახელების
ამოცნობა და ჩაწერა.(5წთ)
·
წინადადებების
დასრულება შინაარსობრივად შესაბამისი არსებითი სახელით.(5წთ)
·
ჯგუფებში
არსებთი სახელების დახარისხება.(5წთ)
·
აქტივობის
ბარათებზე დატანილი არსებითი სახელების გამოყენებით მცირე ზომის ტექსტის შეთხზვა და
პრეზენტაცია.(10წთ)
·
გაკვეთილის
შეჯამება.(2წთ)
·
გასასვლელი
ბარათების შევსება(3წთ)
|
.შეფასების
რუბრიკა
კრიტერიუმები
და
მიმართულება
|
10-9
|
8-7
|
6-5
|
4-1
|
წერა
|
მოსწავლე იყენებს სტრატეგიებს გრამატიკული მასალის
ასათვისებლად.
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ცხრილის შევსება
|
მოსწავლეს ნაწილობრივ შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება
გრამატიკული მასალის ასათვისებლად და
სხვადასხვა ცხრილების შესავსებად.
|
მოსწავლეს
სხვისი დახმარებით
შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება გრამატიკული მასალის
ასათვისებლად და
სხვადასხვა ცხრილების შესავსებად.
|
მოსწავლე ვერ ახერხებს
სტრატეგიების გამოყენებას გრამატიკული მასალის ასათვისებლად
და
სხვადასხვა ცხრილების შესავსებად.
|
ლაპარაკი
|
მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს
და იყენებს მათ.
|
მოსწავლე ნაწილობრივ ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს
და იყენებს მათ.
|
მოსწავლე სხვისი დახმარებით ახერხებს ელემენტარული
ენობრივი უნარების გამოყენებას.
|
მოსწავლე ვერ ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს
და ვერ იყენებს მათ.
|
მოსმენა
|
მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ინსტრუქციების მოსმენა
და გაგება.
|
მოსწავლეს ნაწილობრივ
შეუძლია მარტივი ინსტრუქციების მოსმენა და გაგება.
|
მოსწავლეს უჭირს
მარტივი ინსტრუქციების მოსმენა და გაგება.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია მარტივი ინსტრუქციების მოსმენა
და გაგება.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий