პროექტის სახელწოდება:კულტურული ურთიერთობები
ქართველ
და
რუს
მოღვაწეებს
შორის
· პროექტის მთავარი იდეა (თემა)
1–2 წინადადებით:თანამედროვე საზოგადოების ინფორმირება
რუსი
მწერლების
შესახებ.
კულტურული
კავშირი
ორ
სახელმწიფოს
შორის.
· პროექტის აქტუალობა:რუსული
ენის
სწავლების
გაუმჯობესება.რუსული
და
ქართული
ურთიერთობების
გამოსწორება.
· პროექტის მიზნები:მოსწავლეები
მოიძიებენ
და
გაეცნობიან
ქართველებსა
და
რუსებს
შორის
არსებულ
ურთიერთობის
შესახებ
ინფორმაციებსმოახდენენ
შედარებას
მათ
შორის
მსგავსება
განსხვავებაზე.განიხილავენ
რუსი
მწერლების
ჩანაწერებს
საქართველოს
შესახებ,
გააანალიზებენ
და
იმსჯელებენ
მათ
დამოკიდებულებაზე
ჩვენი
ქვეყნის
მიმართ.
განუვითარდებათ კვლევა ძიების, საკუთარი აზრის გამოთქმის უნარი.
· მონაწილეთა ასაკი:12–14 წელი
· ვადები/ხანგრძლივობა: ერთი –ორი თვე
· მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:ინტეგრირებული
ღია
გაკვეთილის
ჩატარება
ქართველი
და
რუსი
მწერლების
ურთიერთობების
შესახებ,რუსული
ენის
სწავლების
გაუმჯობესება,რუსებსა
და
ქართველებს
შორის
თბილი
ურთიერთობების
აღდგენა.
შექმნიან
ბლოგებს
,გაიზიარებენ
ქართული
და
რუსული
ლიტერატურის
ურთიერთკავშირს
და
ინტერნეტის
საშუალებით
დაუკავშირდებიან
რუს
თანატოლებს.უფრო მეტი ადამიანი
გამოთქვამს
რუსული
ენის
სწავლის
სურვილს.
· პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ლიტერატურა,კომპიუტერი,ინტერნეტი.
· პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები
მოიძიებენ
ლიტერატურას
რუსი
და
ქართველი
მწერლების
შესახებ,იმსჯელებენ
მათ
ურთიერთდამოკიდებულებაზე,გადმოთარგმნიან
მათთვის
სასურველ
ლექსებს
ან
ციტატებს,განათავსებენ
ბლოგზე.
ინტერნეტით
დაუკავშირდებიან
რუს
თანატოლებს
მათ
შორის
მოხდება
აზრთა
გაზიარება,
რაც
ხელს
შეუწყობს
მეგობრული
ურთიერთობების
დამყარებას
და
რუსული
ენის
დაუფლებას.მოსწავლეები
შეფასდებიან რუბრიკით
· საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:რუსული
· პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი):ივეტა
ვარტანოვა
კრიტერიუმი
|
ინდიკატორი
|
შეფასება
|
მიღებული ქულა
|
მასალების მოგროვება
|
აქვს მხოლოდ მწირი ინფორმაცია პრობლემის შესახებ.
|
1 – 3
|
|
აქვს ინფორმაცია და გამომწვევი მიზეზები მაგრამ არ აქვს გადაჭრის გზები.
|
4 – 5
|
||
აქვს ინფორმაცია , პრობლემის გამომწვევი მიზეზები,
გადაჭრის გზები მაგრამ არ აქვს ფოტო და ვიდეო
მასალა. არ აქვს ინფორმაციის წყარო.
|
6 – 7
|
||
სრულად აღწერს პრობლემას , მის გამომწვევ მიზეზებს და გადაჭრის გზებს , აქვს ფოტო და ვიდეო
მასალა, მითითებული აქვს ინფორმაციის წყარო
|
8 – 10
|
||
გუნდურ პროექტში მოსწავლეთა მუშაობის ეტაპი
|
ისტ არ არის გამოყენებული
|
1 – 3
|
|
მოუწესრიგებელია; ისტ გამოყენებულია მხოლოდ ერთი მოსწავლის მიერ, არ ჩანს სხვა მოსწავლეების ჩართულობა
|
4 – 5
|
||
მოწესრიგებულია, ისტ – ის გამოყენება მრავალფეროვანია,
ზოგჯერ შეუსაბამოა დავალებასთან
|
6 – 7
|
||
კარგად არის ორგანიზებული. ჩანს მოსწავლეების მიერ სამუშაოთა განაწილება.
|
8 – 10
|
||
პროექტის მუშაობის პროცესისა და შედეგების წარდგენის ეტაპი
|
ისტ არ არის გამოყენებული ან საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას.
|
1 – 3
|
|
მოუწესრიგებელია; ისტ გამოყენებულია მცირე დოზით. არ აქვს საპრეზენტაციო ფორმა
|
4 – 5
|
||
მოწესრიგებულია, ისტ-ის გამოყენება ზოგჯერ შეუსაბამოა
|
6 – 7
|
||
კარგად არის ორგანიზებული. გამოყენებულია საპრეზენტაციო პროგრამა
|
8 – 10
|
||
ქულათა ჯამი
|
|||
საბოლოო შეფასება
|
ქულათა ჯამი გაყოფილი 3-ზე
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий